Friday 27 December 2013

Pečene nutela krofnice / Baked Nutella Doughnuts

Obožavam moje plehove za krofnice! Toliko da sam pored 2 koja imam naručila još jedan za male i jedan za velike krofnice. Deci se sviđaju, kombinacija ima puno i možete se baš lepo igrati sa njima. Da se razumemo, nemaju ove krofne apsolutno nikakve veze sa pravim domaćim prženim u ulju krofnama, ali za nas koji ne volimo da ih spremamo često, ove pečene su spas.

Pečene nutela krofnice
Please scroll down for English

Potrebno za krofne:
  • 150gr brašna
  • 1 kašika kakao praha
  • 1 puna kašičica praška za pecivo
  • 50gr šećera
  • 40gr žutog šećera
  • 100gr nutele
  • 1 jaje
  • 120ml mleka
  • vanila
za glazuru:
  • 130gr šećera u prahu
  • 2,5 kašike nutele
  • 4-6 kašika mleka
  • vanila
Priprema:
Zagrejati rernu na 200C. Podmazati pleh za krofnice.
Prosejati brašno, kakao i šećer u prahu. Posebno umutiti sve ostale sastojke, dodati brašno i promešati. Puniti kalupe do 2/3. Peći oko 7-8'. Prohladiti 5' pa izvaditi iz kalupa i preliti glazurom.
Za glazuru, pomešati šećer u prahu i nutelu, dodati vanilu i kašiku po kašiku mleka do željene gustine.

Napomena: Od ove mase se dobija oko 30-tak malih krofnica. Nepečenu masu možete i zamrznuti i peći po potrebi.

Baked Nutella Doughnuts

Ingredients for the doughnuts:
  • 150gr flour
  • 1 tbsp cocoa powder
  • 1 full tsp baking powder
  • 50gr sugar
  • 40gr yellow sugar
  • 100gr nutella
  • 1 egg
  • 120ml milk
  • vanilla
for the glaze:
  • 130gr powdered sugar
  • 2,5 tbsp nutella
  • 4-6 tbsp milk
  • vanilla
Directions:
Preheat the oven to 200C. Grease a doughnut pan.
Sift the flour, cocoa and baking powder. In a separate bowl, whisk all the other ingredients, then add the flour mixture and stir well. Fill a doughnut hole up to 2/3. Bake for 7-8', cool for 5' then take it out from the pan and dip the top of each doughnut into glaze.
For the glaze, mix the powdered sugar and nutella, add the vanilla and one tablespoon of milk at the time until desired consistency is reached.

Note: The mixture is for about 30 small doughnuts. Unbaked mixture can be frozen and bake when you want.


6 comments:

  1. Gde je nutela tu sam i ja. Pa još ako su tu negde i krofince, to mi se dodatno sviđa! Super slike i super krofnice!

    ReplyDelete
  2. Ajme meni koliko kalupa imaš!! A ja niti jedan :( Stalno tražim takve kalupe kad odem van, a nigdje ih nema :( Može link s kojeg si ih naručila?
    A doughnuts ... Što reći osim mljac! I to još s nutellom! Mljac na kvadrat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamara, narucila sam ih sa srpskog E-bay-a, ne vredi ti link jer ne salju u inostranstvo. Ma sigurno ces negde naci, mada ja ih ovde po prodavnicama nisam videla. Ako naletim, kupujem ti.

      Delete
    2. Sama sebi se smejem zbog ovog 'srpski E-bay' :)

      Delete
  3. Ma, ti se bas lepo igras, a verujem da se i malene sjajno zabavljaju u kuhinji... super mi je poslednja fotka sa malenom rucicom koja pokusava da dohvati kolacic.:))

    ReplyDelete
  4. I meni je prekrasna fotkica s onom ručicom...blazeni e-bay...

    ReplyDelete