Friday 12 April 2013

Knedle sa višnjama i kokosom / Sour Cherry And Coconut Dumplings

Knedle nisu baš karakteristične za ovu našu južnjačku kuhinju.Moja mama ih nikad nije pravila, a nijedna mama mojih drugarica. U upoznavanje sa knedlama sam krenula tek kad sam sama počela da kuvam.U početku nisam bila oduševljena njima, ali sam vremenom probala više recepata,zavolela ih i za sada ovaj mi se najviše sviđa. Mislim da kokos ovde daje ono nešto...

Knedle sa višnjama i kokosom
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 200gr sira (rikota,sremski)
  • 50gr šećera
  • 1 jaje
  • 1 žumance
  • 100gr griza
  • 150gr brašna
  • 2 kašike istopljenog maslaca
  • vanila
  • prstohvat soli
  • višnje iz kompota
za mrvice:
  • 30gr maslaca
  • 30gr prezle
  • 20gr kokosa
  • 40gr šećera
  • 1 kašičica cimeta
Priprema:
Pomešati oceđen sir,šećer,jaje,žumance,griz,brašno,maslac,vanilu i so.Umesiti testo i ostaviti ga u frižideru na dva sata. Ohlađeno testo podeliti na manje loptice (oko 12), svaku puniti sa po nekoliko oceđenih višanja i ponovo oblikovati u lopticu. Kuvati knedle u vreloj vodi (voda ne sme jako da ključa) oko 15'. Kuvane knedle izvaditi iz vode i ubaciti u mrvice.
Za mrvice,istopiti maslac,ubaciti ostale sastojke i pržiti sve da kokos porumeni.
Knedle služiti uz sos od vanile ili čokolade.

Sour Cherry And Coconut Dumplings

Ingredients:
  • 200gr cheese (ricotta, cottage)
  • 50gr sugar
  • 1 egg
  • 1 egg yolk
  • 100gr semolina
  • 150gr flour
  • 2 tbsp melted butter
  • vanilla
  • a pinch of salt
  • sour cherries from jar
for the crumbs:
  • 30gr butter
  • 30gr breadcrumbs
  • 20gr coconut flour
  • 40gr sugar
  • 1 tsp cinnamon
Directions:
Mix the drained cheese,sugar,egg,egg yolk,semolina,flour,vanilla and salt. Knead the dough and chill for 2 hours. Divide the dough into smaller balls (about 12), stuffed them with a few drained cherries and shape into balls. Cook the dumplings in hot simmering water about 15'. Take it out from the water and put in the crumbs until coated on each side.
For the crumbs,melt the butter,add the other ingredients and fry until the coconut is slightly brown.
Serve the dumpling with vanilla or chocolate sauce.





6 comments:

  1. Super izgledaju, obozavam knedle i morat cu ih probat na ova nacin naprvit

    ReplyDelete
  2. obožavam ih! nisam nikad jela ovako u kombinaciji s kokosom, zgodan recept :)

    ReplyDelete
  3. Baš interesantne knedlice, mora da je lep ukus!

    ReplyDelete
  4. Knedle na interesantan način, meni nov i jako privlačan. Jako lijepo izgleda.

    ReplyDelete
  5. Jao ja ih volim od malena...Moji su ih radili standardno sa marelicama ili šljivama ali morala bi probati i ove;)

    ReplyDelete
  6. Uuuu, djeluju jako fino :) Volim knedle, ali ih nisam još nikad sama radila :D To je bakin posao hehe

    ReplyDelete