Sunday 28 April 2013

FBI Rukavice - U gostima kod Ivane

Evo bliži se kraj ovog kruga FBI Rukavica u okviru koga smo istraživali Ivanine blogove So i Biber i Dolce Fooda. Jako volim ovu igricu jer mi daje mogućnosti da potpuno pregledam neki blog i primetim neki recept koji sam eventualno propustila. Evo šta sam izabrala ovog puta...

Pečeni paškanat

Dugo već obećavam sebi da ću probati pečeni paškanat, ali jednostavno nikad se ne setim. I sada se duboko kajem zbog toga, jer pečeni paškanat je neodoljiv. Prosto neverovatno kako paškanat posle samo 15-tak minuta u rerni dobije potpuno drugačiji, slatkast ukus. Najveće iznenađenje mi je priredio dragi, jer se udavio u njemu. Za svaku preporuku...

Zapečena piletina sa 40 čenova belog luka

Slučan recept imam i ja i zato sam htela da probam i drugu varijantu. Odličan ručak!

Majmunski hleb

Naravno prvo beli luk,pa cimet, koji sve u kući obožavamo. Evo upravo dok ovo kuckam, moja deca sa uživanjem mljackaju u nedeljnom doručku. Jedina izmena mi je bila da sam ga pekla u kalupu za brioše,jer mi je bio na vrhu moje kule sa kalupima. Obavezno probajte...

Omiljeni mafini sa bananom i čokoladom

Mafine volim da spremam, jer su super deci za brzu užinu. Ovi Ivanini mafini su stvarno odlični,a ono što mi se posebno dopada je mala količina masnoće. Bez obzira na to,mafini su super mekani, a poseban šmek im daje i posip od cimeta.







1 comment:

  1. Irena, jesi li videla kako je super peceni pastrnak... drago mi je da si imala poverenje u moje misljenje u vezi te namernice. Ja sam isla jos korak dalje pa sam ga stavila i u kolac od sargarepe (vidi u aprilskom Mezze-tu) i da vidis kako je dobar, ni primaci onom iz supe. Lep si izbor napravila i sve ti je lepo ispalo. Hvala na vremenu i trudu. Veliki pozdrav, Ivana

    ReplyDelete